Serwis i naprawy pojazdów

Proponujemy pełen zakres usług w zakresie mechaniki samochodowej:

  • Przegląd podstawowy, kompleksowy samochodu (zaleca się co 10-15tyś. km lub rok);
  • Wymiana układu rozrządu kpl (zaleca się co 60 – 120 tyś. km lub 4-5 lat lub według zaleceń producenta samochodu);
  • Serwis olejowy: wymiana oleju silnikowego; skrzynia biegów manualna i automatyczna; mosty napędowe; przekładnie kierownicze;
  • Naprawa lub wymiana układów hamulcowych;
  • Naprawa lub wymiana układów zawieszenia;
  • Naprawa lub wymiana układów kierowniczych (wszytkie typy);
  • Naprawa lub wymiana układów wydechowych wraz z katalizatorami;
  • Naprawy główne silników, skrzyń biegów i innych podzespołów samochodu;
  • Wymiana układu sprzęgła (przeniesienia napędu);
  • Wymiana płynu hamulcowego (metoda podciśnieniowa);
  • Wymiana płynu w układzie chłodzenia;
  • Naprawa przekładni kierowniczych (ze wspomaganiem i bez);
  • Naprawa lub wymiana alternatorów, rozruszników itp.
  • Naprawa i regulacja układów zapłonowych;
  • Pomiar kompresji w silnikach benzynowych oraz diesel
Oferujemy profesjonalny serwis układu zawieszenia. Prawidłowo serwisowany układ zawieszenia wpływa na bezpieczeństwo jazdy i wydłuża czas eksploatacji samochodu. Naprawa układu zawieszenia jest wykonywana przez wykwalifikowanych pracowników z wieloletnim doświadczeniem, którzy dokładają wszelkich starań by Państwa samochód odzyskał pełną sprawność.
Zakres naszych usług:
    • kontrola i ustawienie geometrii zawieszenia
    • kontrola i ustawienie geometrii kół
    • wyważanie kół
    • wymiana wahaczy
    • wymiana sworzni wahaczy
    • wymiana elementów gumowo-metalowych
    • wymiana sprężyn, resorów
    • wymiana amortyzatorów
    • wymiana łożysk kół
    • inne
  • Diagnostyka układu zawieszenia polega na wykrywaniu w układzie niesprawnych elementów. Pozwala m.in. na kontrolowanie geometrii kół, sprawności amortyzatorów i ogólnego bezpieczeństwa jazdy. Diagnostyka układu zawieszenia jest wykonywana z użyciem specjalistycznych narzędzi i przyrządów pomiarowych.
    Dysponujemy profesjonalnym sprzętem i wykwalifikowaną kadrą pracowniczą. Zapewniamy wysoką jakość usług.
    Zadzwoń i umów się na wizytę już dziś! tel: +48 887 810 800

    Czy wiesz, że…

    Geometria zawieszenia to parametry, które definiują ruch oraz położenie koła w trakcie jazdy. Najważniejszy parametr geometrii to zbieżność, czyli jak są ustawione względem siebie przednie i tylne koła. Niewłaściwe ustawienie geometrii zawieszenia powoduje nadmierne obciążanie łożysk oraz ściąganie samochodu na jedną ze stron. Prawidłowe ustawienie geometrii kół poprawia przyczepność Twojego samochodu na drodze, zwrotność, ale także zapobiega m.in. nadmiernemu zużywaniu się opon oraz zmniejsza zużycie paliwa. Ma zatem nie tylko istotny wpływ na komfort jazdy i Twoje bezpieczeństwo, ale także na zasobność Twojego portfela. Przynajmniej raz w roku należy dokonać pełnej kontroli zawieszenia kół. Źle ustawiona zbieżność może być szczególnie groźna podczas poruszania się po mokrej jezdni, wybojach, koleinach itp. Należy pamiętać, iż ustawienie kół zmienia się podczas normalnej eksploatacji, a nie tylko np. po uderzeniu w krawężnik. Jeżeli Twój samochód „ściąga” na lewo lub prawo lub zauważasz inne niepokojące sygnały, zgłoś się do nas! Szybka reakcja pozwoli uniknąć większych wydatków.